KLANTEN

Fotomissie heeft in haar bijna 20-jarig bestaan duizenden klanten mogen helpen met coachingsspellen met beelden. Zoals zzp-coaches, organisatieadviesbureaus, overheden, marechaussee, politie, (hoge en basis) scholen, zorginstellingen, banken, bierbrouwers ziekenhuizen, huisartsen, medisch specialisten, vervoersmaatschappijen, energiemaatschappijen etc. Ook een koepelorganisatie voor crematoria en een badkuipenfabrikant mocht ik tot mijn klanten rekenen. Enkele voorbeelden zie je hieronder. Zie ook klantreacties en recensies.

OPDRACHTEN

ONTDEK DE PROVENIERSWIJK
Voor de wijkraad en woningbouwcoöperatie Havensteder ontwikkelde ik met wijkbewoners een kwartet met allerlei wijk-weetjes. Zoals: historie, groen, uitgaan, kunst, horeca, architectuur en zingeving. Rondom deze thema’s zijn in deze Rotterdamse wijk 8 wandelingen uitgezet. De kaartenset is een wijkgids voor nieuwkomers.  Voor ouderen is het een geheugentraining en een leuke stimulans om meer te bewegen en te ontdekken in je eigen buurt.

LIFE SKILLS CARD GAME
Voor het Rode Kruis maakte ik een kaartenset voor vluchtelingen. Eén kant van de kaarten gaat over onderwerpen als: Wat is een gezonde levensstijl, hoe herken ik ziekte en stress en hoe krijg ik toegang tot gezondheidszorg in Nederland? De ándere kant van de kaarten beschrijft allerlei kwaliteiten en opent het gesprek over hoe jij je kwaliteiten het beste kunt inzetten.

HET ZAL JE MAAR GEBEUREN
Voor het Rode Kruis ontwikkelde ik een spel om mensen zelfredzamer te maken in situaties van bijvoorbeeld brand, ongeval, overstroming. Samen met hen heb ik het hele traject doorlopen: we bedachten het concept, de onderwerpen, de teksten. Ik begeleidde ook het drukwerk. En  maakte natuurlijk de foto’s…. maar we hebben ook wel eens samen op de grond gelegen om er iets moois van te maken…:) Supermarktketen Coop heeft dit project mede gefinancierd.

IEDEREEN IN BEELD
FNV Bondgenoten koos ervoor om te werken vanuit de materialen die ik al beschikbaar had. In dit geval ging het om de geplastificeerde en beschrijfbare fotosets. Daar hebben we een compleet nieuw concept bij ontwikkeld met de bedoeling om de communicatie over binnen de organisatie lastige onderwerpen te verbeteren. Het is een – vind ik zelf – prachtig product geworden met de titel: IEDEREEN IN BEELD.

MINDFULNESS BIJ LOOPBAANCOACHING
Voor Randstad maakte ik niet echt nieuwe coachingskaarten omdat ze een bestaande set in grote getale wilden in te kopen.
Het ging in dit geval om de coachingskaarten Mindful communiceren. Wel maakte ik hiervoor een aangepaste verpakking met hun eigen logo en nieuwe werkvormen met name gericht op loopbaancoaching en talentontwikkeling.